Subject: Vad är en sponsor värd?

Vad är en sponsor värd?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 15 Mar 2010 00:27:36 +0100 (CET)

Mors!

Om ett företag kliver fram och tar t.ex hela kostnaden för extra grejor vid
ett foss-sthlm möte. Typ betalar mackor och dricka för alla etc, vad kan vi
erbjuda detta företag i gengäld som tack för sponsringen?

Är det okej att tillåta dem att maila alla anmälda (en gång, ett mail) ?

Är det okej att låta sponsorn berätta om något de har på hjärtat i några
minuter på en träff? (som kanske då egentligen inte är direkt relaterat till
resten av mötets ämne)

Vad säger ni?

Jag frågar nu för jag har diskussioner just nu med företag som vill synas, och
de vill göra saker men jag vill veta lite var vi/ni känner att gränsen går.
Personligen kan jag gå med på lite av varje för att se till att vi kan
fortsätta ha bra gratis evenemang.

--
  / daniel.haxx.se