Subject: Re: Vad är en sponsor värd?

Re: Vad är en sponsor värd?

From: Pontus Goffe <pontus.goffe_at_bredband.net>
Date: Mon, 15 Mar 2010 06:55:09 +0100

Mail känns osmart att säga ja till.

Sponsorer som är med på träff trodde jag vi hade även förra gången fast
de är med i nätverket. Det är absolut att föredra framför sponsorer som
tycker våra möten är helt ointressanta.

Det är svårt att ha en bestämd åsikt då man inte vet var det landar.
Lite diskret reklam stör säkert inte, men blir det värre betalar jag nog
hellre för mackan.
//PG