Subject: Re: Vad är en sponsor värd?

Re: Vad är en sponsor värd?

From: Robin Harms Oredsson <robin_at_betahaus.net>
Date: Mon, 15 Mar 2010 16:36:17 +0100

Hej alla,

Är från en förening som heter Betahaus som jobbar med att ta fram FOSS
för andra föreningar. (Kolla www.betahaus.net för mer av storyn.)

Hur som helst, vi har en lokal på Skeppsbron 30 på ca 125 kvm. Den
rymmer nog ett större evenemang, och eftersom målet med föreningen är
att sprida FOSS vill vi så klart vara med. Om ni vill får ni gärna
låna lokalen för eventet + att flera av oss kan ställa upp och hålla
open space och dylikt.

Då kanske ni knappt behöver en sponsor...?

När det gäller föreläsningar och innehåll är jag mer pepp på att prata
_med_ deltagarna än att sitta tyst och lyssna. Det ger mycket bättre
utbyte - därav open space > föreläsning. Det är verkligen på tiden att
det nätverkas lite mer i FOSS-Stockholm!

Ha det fint,
Robin

ps. Slå gärna en pling om det kan vara intressant. ds.

--
Betahaus
Skeppsbron 30