Subject: Re: Är det bara jag som...

Re: Är det bara jag som...

From: 1337 <1337decker_at_gmail.com>
Date: Fri, 18 Nov 2011 10:19:27 +0100

Även jag är programmerare och jag håller fullständigt med. Kanske bör vi ha
en separat mailinglista för mjukvarupolitiska frågor?

Nu förslår jag att vi drar igång en diskussion om en riktigt tung, genuint
teknisk fråga:

Är det vettigt att skriva curly brackets på egna rader? Jämför följande två
exempel:

int main(void)
{
}