Subject: Kommentar om Linux-spridning på mobiler, spelkonsoler etc?

Kommentar om Linux-spridning på mobiler, spelkonsoler etc?

From: Monika Orski <monika_at_orski.se>
Date: Tue, 5 Nov 2013 09:51:28 +0100 (CET)

Hej foss-sthlm!

Jag har på mitt bord att skriva en kort artikel om tillväxten av
Linux-baserade datorer som är annat än traditionella kontors- /
hemdatorer. Ser vi en tydlig ökning? Vad kan väntas av trenden?

Till detta skulle jag behöva få korta kommentarer från en eller två
personer, och insatta personer hittar man naturligtvis på denna lista.
Ergo: Kan du tänka dig att skicka mig en kommentar på temat, som får
publiceras i TechWorld med ditt namn och bild? (Om jag behöver korta
någonting kollar jag självklart att du godkänner den kortade versionen
innan jag skickar av den.) I så fall: Släng över ett mail, gärna så snart
som möjligt.

Vänliga hälsningar

Monika

--
Monika Orski             Boken om öppen källkod:
monika_at_orski.se          www.obok.se