Subject: Re: Ubuntu spionerar på sina användare

Re: Ubuntu spionerar på sina användare

From: Erik Alapää <erik.alapaa_at_gmail.com>
Date: Fri, 14 Dec 2012 10:27:00 +0100

En sak som också är starkt relaterad till val av distro är ju val av GUI -
KDE eller Gnome, eller något mer obskyrt/lightweight? Vore kul att höra
någon som har koll på både Gnome och KDE-API:erna, och/eller koll på
trender - vilket GUI har störst användarbas, vilket GUI ökar sin
användarbas snabbast etc.

/Erik Alapää