Subject: Re: OpenERP på svenska

Re: OpenERP på svenska

From: Björn Göransson <bjorn.a.goransson_at_gmail.com>
Date: Mon, 11 Jun 2012 09:04:04 +0200

Här är något relevant som min revisor mailat mig, när jag frågat om
auktoriserad revision:

"Jag behöver även alla papper från bank, skatteverket mm. Lättast är om du
samtidigt som du sänder materialet även mailar mig *SIE-4 filen från
bokföringsprogrammet* för årets som ska revideras samt så långt som är
bokfört året efter. Sänder du inte med en SIE-4 fil så behöver jag
fullständig verifikationslista och en huvudbok utskriven. Men som sagt det
bästa är att få det i SIE-4 format."

Björn

Med vänlig hälsning,
Björn A. Göransson