Subject: Re: OpenERP på svenska

Re: OpenERP på svenska

From: Janne Johansson <jj_at_stacken.kth.se>
Date: Mon, 11 Jun 2012 09:08:58 +0200

On Mon, Jun 11, 2012 at 08:53+0200, Johan Thelin (e8johan_at_gmail.com) wrote:
> [...]

[...]

> Håller med. Detta är helt klart något som saknats och en av
> anledningarna till att dualboota (den andra är bra racingspel, men jag
> litar till HumbleBundle :-) ).

Jag ser bilden framför mig av några stiffa personer som ska godkänna
ifall sån häringa opensource-programvara kan få bli godkänd eller
inte, varpå nån religiös person förklarar det fina med öppen kod och
att man kan gå in och pilla när man hittar nåt som inte passar dig
och..

 *bom*. ICKE GODKÄND.

/Janne "lätt cynisk" Johansson

--
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."