Subject: Re: Är det bara jag som...

Re: Är det bara jag som...

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Fri, 18 Nov 2011 10:46:44 +0100

2011/11/18 Göran Krampe <goran_at_krampe.se>:

> Notera väl att jag vägde mina ord just för att jag inte vill prata i termer
> om censur etc, självklart inte! Jag var mest nyfiken på vad andra tycker och
> undrade ärligt.

Det blir ju en form av självcensur om folk känner att deras hjärtefråga inte är
önskvärd här om den bemöts med "jag vet inte vad ni andra känner men jag är
så gruvligt trött på det här och jag vill bara diskutera fråga X."

Vidare hänger du väl på SmallTalk-listan som har enormt hög trafik? Läser du
allt där?

Personligen (som jag förfäktat tidigare) tycker jag att att politiken är det som
skiljer fri programvara från övrig programvara. Ska vi fokusera på programmering
i main-listan (om det nu delas upp, vilket jag absolut inte tycker är
bra) kan vi
likagärna diskutera proprietär programvaruutveckling här också.

C#, LINQ, F# och .Not någon?

--
Per