Subject: Re: Rättviseförmedlingen

Re: Rättviseförmedlingen

From: Jonas Forsslund <jofo02_at_kth.se>
Date: Mon, 6 Jun 2011 23:20:08 +0200

Hej!
Det här låter som en jättebra start till lista. Under augusti kommer
en kvinnlig doktorand från Australien till vår avdelning på KTH ca en
månad. Hon har pratat förut på lokala linux-konferenser så om det
funkar med utländska/engelsspråkiga så kan jag fråga henne!

Jag tycker rättviseförmedligen är en välbehövd och positiv grej. Vårt
hörn borde absolut vara representerat. Tror den kommer bli viktigare
framöver när nu offentlig sektor börjar bli riktigt intresserade av
att lära sig mer om fri programvara och kan hitta folk där till
paneler mm.

Jonas