Subject: Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

From: Glenn <foss_at_repulsiv.se>
Date: Wed, 1 Jun 2011 15:59:40 +0200

2011/6/1 Elis Axelsson <elis.axelsson_at_gmail.com>

> Personligen väntar jag på att denna tråd ska självdö, den hålls vid liv av
> alla mailnazister som inte orkar sortera sin mail själva. Denna tråd har
> orsakat mera störmoment än alla jobbannonser totalt sedan listan startade.

Nu får du väl ta och skärpa dej, hela diskussionen började med att någon
INTE ville ha den nya listan som en av listans ägare hade bestämt skulle
användas,
det är alltså "motståndarna" till förändringen som har orsakat hela
diskussionen, inte tvärt om som du försöker påskina.

Och saker som "av alla mailnazister som inte orkar sortera sin mail själva",
vad är det för förskolenivå ? hör det hemma här ?

Skämmes tamejfan!

Glenn