Subject: Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

From: Magnus Sandberg <mem_at_netnod.se>
Date: Fri, 03 Jun 2011 18:02:38 +0200

Hej Glenn och ni andra!

2011-05-31 00:02, Glenn skrev:
> Joan Henriksson skrev:
>
> avsevärt manfall på den andra listan - vi blir inte lika intressanta som
>

> Men dom som valt att inte gå med i den andra listan är ju uppenbarligen inte
> intresserade heller ?

Fast det finns en gråszon. Jag personligen är inte intresserad av nytt
jobb, därför går jag inte med på den separata listan. Om jobbannonser
får postas här (så länge de ligger på promillenivå) kanske jag läser en
jobbannons som jag inser passar in på en bekant som kanske vill pröva
något nytt. Jag skulle knappast bli medlem på en jobbannonslista för att
kanske få ett uppslag till en bekant.

Alltså, ännu så länge ser jag inget problem med en jobbannons här lite
då och då. Blir annonserna för många finns det säkert ett mer uttalat
behov av en separat lista men jag tror inte vi kommit dit ännu.

// Mem