Subject: Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

From: Roland Hedayat <roland_at_inherit.se>
Date: Wed, 1 Jun 2011 11:58:18 +0200

> Nu ska jag fortsätta ignorera denna tråd.
> / Elis, Over and out.

Det är kanske inte så dumt, i alla fall om du avser
fortsätta klistra kränkande etiketter på de som inte
tycker som du (min uthävning):

> Personligen väntar jag på att denna tråd ska självdö,
> den hålls vid liv av alla _mailnazister_ som inte orkar
> ...etc etc

Det är ok att några vill ha listan på ett visst sätt,
och andra på ett annat sätt. Efterom listan inte har
någon formell organisation så blir det eldsjälarna som
kommer att besluta till sist. De kan ha nytta av att
loda stämningen på listan. En fördel om det görs på ett
respektfullt sätt.

Jag "orkar" sortera ganska mycket mail, men varje
moment jag slipper är av det goda. Jag tycker en
separat lista för jobbanonnsere är bra.

/Roland H