Subject: Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

From: Sara Karlsson <ozeloten_at_gmail.com>
Date: Tue, 31 May 2011 00:19:29 +0200

Nu har jag fått en hög med mali angående om man skall få posta anonser eller
inte och har knappt sett nån annons innan. Kan folk inte vänta med att ta
frågan tills det kommer så många annonser att det faktiskt blir en märkbar
mängd?

För nu känns det som den här diskussionen spamar mer än annonserna.

Och om man vill förbjuda annonsmail och det redan finns listor för
annonsmail, varför inte använda de istället för att skapa en ny lista för
det?

Dock har jag inte koll på befintliga listor eller är specielt aktiv på FOSS.

Det är kanske en principsak att inga mail som inte rör FOSS bör skickas på
listan eller att folk vill slippa få sånna mail. Eller är rädda för att det
kan leda till massor av annonsmail och andra halvt orelaterade saker i
framtiden. Det är möjligt att medlemsbasen blir stor nog på en ny lista för
att några annonser skall skickas där. Vad vet jag.

Känns bara lite fånigt.

Mvh Sara