Subject: Re: anmälan till möte #5 är öppen!

Re: anmälan till möte #5 är öppen!

From: Tommy Nevtelen <tommy_at_nevtelen.com>
Date: Thu, 27 Jan 2011 13:34:46 +0100

On Thu, Jan 27, 2011 at 10:01:52AM +0100, Beatrice Åkerblom wrote:
> Inför första mötet kollade jag litet på vad som kunde ordnas och att fixa gästkonton
> funkar såklart, men jag har för mig att antalet personer gjorde att det inte var en
> lika bra lösning som att sätta upp ett tillfälligt nätverk i salen.

Vad exakt var problemet med att fixa gästkonton till alla? Var någon tvungen
att göra det manuellet på något vis för alla? Gästkontona på SU var
förtryckta kort bara. Hur fungerar det på DSV/KTH?

Det bästa skulle ju vara att använda infrastrukturen som redan finns på
skolan.

--
Hälsningar
Tommy Nevtelen