Subject: Re: anmälan till möte #5 är öppen!

Re: anmälan till möte #5 är öppen!

From: Beatrice Åkerblom <beatrice_at_dsv.su.se>
Date: Thu, 27 Jan 2011 10:01:52 +0100

Inför första mötet kollade jag litet på vad som kunde ordnas och att fixa gästkonton
funkar såklart, men jag har för mig att antalet personer gjorde att det inte var en
lika bra lösning som att sätta upp ett tillfälligt nätverk i salen. Grejer för att göra
detta finns dock inte tillgängliga, men som jag förstod det skulle det alltså vara
OK. Skall dock kolla upp det en extra gång. Det var ju trots allt ett år sedan jag
undersökte saken senast.

/Beatrice