Subject: Re: anmälan till möte #5 är öppen!

Re: anmälan till möte #5 är öppen!

From: Johan Pettersson <p1ersson_at_kth.se>
Date: Thu, 27 Jan 2011 10:33:33 +0100

KTH-Conference finns ju där - men då ska det helst vara KTH som håller i
det hela och eller en KTH-kontaktperson (och så klart, minsta lilla
olaglighet så spärras det osv.

KTH-gästkonton (personliga) och personlig utdelning går ju att ordna.
Egentligen får ju inte vilka som helst använda SUNET. (Grundbulten i
"problemet")

(KTH-anställd och it-administratör)