Subject: Re: Mallar med "programmering" (logik) i OpenOffice

Re: Mallar med "programmering" (logik) i OpenOffice

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Tue, 28 Sep 2010 09:16:19 +0200

Hej!

2010/9/24 Björn Göransson <bornemix_at_gmail.com>
> Intressant att veta, tänkte jag, vad de tycker om OpenOffice och om de jobbar något med det.
(...)
> Har ni några kommentarer om allt detta, förutom att det kanske är helt poänglöst att ta upp?

Tyvärr har jag ingen kunskap i ämnet. Däremot kan jag säga att jag tycker att
detta är väldigt intressant.

Just sådana här saker är väl intressant för små till medelstora organisationer.
Det är väl fortfarande så att Microsoft är helt dominerande inom det
här området?
Kul med lite uppluckring och tips för vad man kan göra och vem man kan
kontakta. :-)

--
Per