Subject: Re: Vill och kan du snacka den 19:e maj?

Re: Vill och kan du snacka den 19:e maj?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 16 Mar 2010 09:42:16 +0100 (CET)

On Mon, 15 Mar 2010, Per Andersson wrote:

> Jag tänker mig att bästa sättet att behandla detta ämne är någon slags
> paneldiskussion med folk från skyttegravarna (FOSS-projekt o dyl). Eller
> kanske att någon från t ex WoMoz, Drupalchix, Linuxchix, etc, kommer och
> presenterar.

Jag tycker vi först kanske kan diskutera och fundera över under vilka former
det bäst kan göras. Det måste ju inte nödvändigtvis knölas in på möte #2, men
om vi jobbar fram en idé om hur det blir bäst så får vi se hur vi får till
det. Vad sägs?

Vore kanske kul att fånga upp personer med olika tankar och olika vyer på
området från olika projekt och köra en mer tema-grej? Jag har svårt att tro
att man kan avhandla ämnet på något sånt vis rättvist inom 30-40 minuter... Är
det folk här som vill snacka? Känner ni andra i området som vill vara med?
Känner ni folk i foss-projekt som sticker ut kraftigt från normen eller som på
något vis jobbar ordentligt för att göra det och som vill berätta om det?

--
  / daniel.haxx.se