Subject: Re: Vill och kan du snacka den 19:e maj?

Re: Vill och kan du snacka den 19:e maj?

From: Göran Krampe <goran.krampe_at_msc.se>
Date: Tue, 16 Mar 2010 00:15:06 +0100

Daniel Stenberg wrote:
> Hejsan
>
> För att börja jobba på programmet för möte #2 så bör vi få in så mycket
> info som möjligt om vilka föredragshållare som kan/vill komma på möte #2.
>
> Därför: om du kan och vill snacka om något den 19:e maj, maila mig
> privat eller här på lsitan och nämn det/de föredrag du kan och vill
> hålla då. Jag tar mig friheten att skriva upp nya på talks-sidan (ifall
> de inte redan finns där) samt att inom någon tid bolla
> program-alternativ med er mina vänner här på listan.

Jag kommer och pratar gärna om exempelvis Seaside eller Smalltalk, båda
dessa ämnen går att anpassa och få spännande både i kort eller längre
format.

L27 som står på mig måste blivit lite fel - jag är visserligen
programspråksfetischist och kan en del om det som beskrivs men jag tror
inte det var jag som skrev den paragrafen.

mvh Göran