Subject: Re: programförsök 24:e feb

Re: programförsök 24:e feb

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sun, 3 Jan 2010 23:30:37 +0100 (CET)

On Sun, 3 Jan 2010, Göran Krampe wrote:

Tack för feedbacken, jag behöver den!

> Andra kanske har andra erfarenheter. Och visst, ifall vi har en bra
> moderator och vi kommer in i rätt "turbo mode" så kanske det kommer att
> fungera. :)

Jag hoppas vi kan ha lite "slack" och prova oss fram lite med former och se
vad som funkar för oss. Jag är absolut ingen expert på det här. Än. ;-)

Jag kan tänka mig att vi dessutom avslutar det hela med lite fria frågor och
diskussioner innan vi masar oss ut och fortsätter samma sak med en bägare i
näven någonstans.

> Det känns konstigt ifall jag skulle "påverka" schemat bara för att jag piper
> lite på listan, jag är bara 1 av 90, men den som närmast har någon annan
> form av status är ju ni som "drog igång det". Så jag överlåter glatt detta
> på er. :)

Jag vill inte heller bara "köra på" med mina ideer helt emotsagda så jag vill
hellre att vi får fler förslag och bollar upplägg. Jag kan helt omöjligen helt
själv komma på det bästa upplägget. Jag är säker på att andra har många bra
ideer som är värda att ta med i beräkningen.

> Men... i korthet kände jag att det kanske räckt med en dragning om någon av
> organisationerna (istället för två) och att det kanske varit roligt med
> någon ytterligare dragning utöver Rockbox som haft programmeringsfokus
> (Hmmm, ok, RDB-grejen är väl iofs programmering på sitt sätt).

Okej, vi vet ju att Marcus har ett tajt schema redan den dagen så vi kan ju
sätta hans FSF Europe-snack på nästa träff och jag slänger in ett snack av mig
om "cURL, libcurl och projektet", vad tror du om det?

http://foss-sthlm.haxx.se/mote1.html är uppdaterad enligt det. Tiderna för
varje enskilt snack kan ju ses som rätt inexakta.

--
  / daniel.haxx.se