Subject: Re: Föredrag som du kan hålla?

Re: Föredrag som du kan hålla?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sun, 3 Jan 2010 23:27:07 +0100 (CET)

On Sun, 3 Jan 2010, Per Andersson wrote:

> P1 och P2 är i grund och botten workshops och ursprungligen är det är tänkt
> att deltagare ska experimentera och bygga egna paket. Båda dessa kan jag ju
> självklart hålla utan detta antagande, dvs bara prata själv och visa.

Jag låter dig slipa på vad du kan åstadkomma på temat "Debian-paketering" för
den 24:e på sisådär 20 minuter!

> Det jag kan är specifikt Debian, ganska övergripande kunskaper.

Okej, splittar jag upp det så din debian-variant är nu L54. Jag personligen
kör Debian överallt på mina maskiner, men jag har under alla mina (nästan tio)
år med inbyggd Linux aldrig ens övervägt att köra det inbyggt! ;-)

--
  / daniel.haxx.se