Subject: Re: release-skryt!

Re: release-skryt!

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Sat, 02 Jan 2010 12:52:55 +0100

Nice. Det är ju 7 föredrag inbokade redan så just nu kanske det inte
behövs fler, om inte öronen skall trilla av...

Men i framtiden (eller nu om intresset är stort förståss ;)) kan jag
gärna prata om:
* PKI - vad har man det till och vilka open source-verktyg finns.
* Elektroniska pass (jag tycker det är rätt intressant ), och hur har
Sverige med flera implementerat det med open source.

Jag är även intresserad att bidra till diskussion inom:
* Open source, att driva och livnära sig på open source, avvägning
mellan det kommersiella och icke-kommersiella.
Det anknyter till L11 och L14 som finns på talks-sidan.

Mvh,
Tomas