Subject: Re: release-skryt!

Re: release-skryt!

From: Magnus Hagander <magnus_at_hagander.net>
Date: Fri, 1 Jan 2010 15:31:48 +0100

2009/12/30 Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>:
> Hejsan
>
> Det slog mig att det vore rätt skoj ifall folk som är med i projekt som har
> någon typ av release i närheten (antingen innan eller planerad till efter)
> av den 24:e februrari ju gärna kunde få dra en snabbis om sitt projekt och
> vad som kommer i nya releasen...

Lite i tidigaste laget för att veta något om det? ;) De flesta OSS
projekt har ju inte direkt noggrant planerade release-datum, och när
man väl har det så brukar de knappast följas?

Kanske en idé att bara sätta av lite tid till det, och fylla på med
exakt vilket innehåll det blir närmare inpå?

--
 Magnus Hagander
 Me: http://www.hagander.net/