Subject: Re: release-skryt!

Re: release-skryt!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sat, 2 Jan 2010 16:39:08 +0100 (CET)

On Sat, 2 Jan 2010, Tomas Gustavsson wrote:

> Nice. Det är ju 7 föredrag inbokade redan så just nu kanske det inte behövs
> fler, om inte öronen skall trilla av...

Nä precis, men jag samlar gärna fler för fler träffar framöver samt att vi ju
inte vet ännu vad som kanske ramlar bort från det preliminära schemat för den
24:e.

> Men i framtiden (eller nu om intresset är stort förståss ;)) kan jag
> gärna prata om:

Noterade!

> Jag är även intresserad att bidra till diskussion inom: * Open source, att
> driva och livnära sig på open source, avvägning mellan det kommersiella och
> icke-kommersiella. Det anknyter till L11 och L14 som finns på talks-sidan.

Kanon. Jag håller som bäst på att klura ihop ett separat mail när det gäller
just mer diskussions-lika ämnen och hur vi kanske kan hantera upplägg av dem.

Ett av dessa ämnen är just "pengar och foss" och det vore ju intressant med
något typ av tema-träff runt det ämnet med ett antal olika personer (och
företag?) som kan belysa ämnet från sin synvinkel och sina åsikter.

--
  / daniel.haxx.se