Subject: Re: Måndagsmorron-uppdatering

Re: Måndagsmorron-uppdatering

From: Marcus Rejås <rejas_at_fsfeurope.org>
Date: Mon, 28 Dec 2009 23:36:30 +0100

On 12/28 23:11, Daniel Stenberg wrote:
> On Mon, 28 Dec 2009, Marcus Rejås wrote:
>
> Hejsan Marcus!

Hej!

> Nånting av dina erfarenheter från det området du tror kunde vara
> intressant att dela med dig av i detta forum?

Klart jag kan dra en kortis om Nagios. Hur det fungerar och är uppbyggt och
hur man skriver plugins till det (det är det som är kul).

> Jag lade just till L50 som ett föredrag som jag tycker vore intressant
> att höra. Kanske du kunde hålla ett sånt?
>
> L50 - "Free Software Foundation Europe - varför vi borde bry oss om vad
> de gör?"

Ja, det skulle jag också kunna göra. Problemet är att jag håller en kurs i
Kista till 17:00 den dagen (op5 Advanced, för övrigt). Så jag kommer lite
sent ...

  /Marcus

--
Marcus Rejås                      rejas_at_fsfeurope.org
Free Software Foundation Europe   http://fsfeurope.org