Subject: Re: Måndagsmorron-uppdatering

Re: Måndagsmorron-uppdatering

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 28 Dec 2009 23:11:24 +0100 (CET)

On Mon, 28 Dec 2009, Marcus Rejås wrote:

Hejsan Marcus!

> Förutom utveckling jobbar vi även mycket med drift och underhåll och en stor
> bit har blivit systemövervakning där vi jobbar dels i egen regi med Nagios
> och också som partners till op5.

Nånting av dina erfarenheter från det området du tror kunde vara intressant
att dela med dig av i detta forum?

> Sedan 2007 är jag core team member i Free Software Foundation Europe och
> sedan en tid även Country Coordinator för Sverige så jag uppskattar
> verkligen detta initiativ.

Jag lade just till L50 som ett föredrag som jag tycker vore intressant att
höra. Kanske du kunde hålla ett sånt?

L50 - "Free Software Foundation Europe - varför vi borde bry oss om vad de
gör?"

--
  / daniel.haxx.se