Subject: Re: Måndagsmorron-uppdatering

Re: Måndagsmorron-uppdatering

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 29 Dec 2009 16:37:32 +0100 (CET)

On Mon, 28 Dec 2009, Marcus Rejås wrote:

> Klart jag kan dra en kortis om Nagios. Hur det fungerar och är uppbyggt och
> hur man skriver plugins till det (det är det som är kul).

L51 adderad till listan!

> Ja, det skulle jag också kunna göra.

Finemang, du har ditt namn på den nu!

> Problemet är att jag håller en kurs i Kista till 17:00 den dagen (op5
> Advanced, för övrigt). Så jag kommer lite sent ...

Well, antingen så så sätter vi dig på en presentation när du tror du hinnar
komma, eller så satsar vi på att du kan komma ifrån bättre till nästa möte
och spar dina föredrag tills dess!

Kul att se att vi redan har 21 personer anmälda som "attending" och
ytterligare 14 är "interested"!

--
  / daniel.haxx.se