Subject: Re: Planering inför ny träff!

Re: Planering inför ny träff!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 23 Aug 2016 14:29:09 +0200 (CEST)

On Mon, 22 Aug 2016, Claes Jakobsson wrote:

> Så, vi behöver fylla kanske 2 - 2.5h med presentationer så steg ett är att
> ni föreslår er själva som talare i något intressant ämne. Annars kommer vi
> jaga de vanliga offren med blåslampa.

Jag lägger väl till lite ämnen som jag skulle kunna snacka om:

- "Jobba för Mozilla hemifrån varje dag med bara open source i ett team
   distribuerat över världen - såhär funkar det"

- "Vad har vi lagt till i curl det senaste året och vad är på gång framöver?"
   (för att allting i grund och botten ju handlar om curl)

- "CII best practices för bättre open source" (Linux Foundations
    jobb att förhindra fler "heartbleed"-problem)

--
  / daniel.haxx.se