Subject: RE: Planering inför ny träff!

RE: Planering inför ny träff!

From: Ericson Tor <Tor.Ericson_at_afconsult.com>
Date: Tue, 23 Aug 2016 12:24:33 +0000

Hejsan,

Jag kan ordna en lokal på mitt jobb. Vi har ett rätt fräscht konferensrum/föreläsningssal som tar 150 personer, kanske några till om man vill.
Det ligger dock i Solna och ni har väl haft detta mer centralt i stan tidigare?!
Det finns gott om restauranger och pubar i omgivningarna men jag skulle också kunna ordna så att ÅF går in och sponsrar med någon öl och pizza om det är intressant.
Lokalen är på ÅF, Frösundaleden 2, nära E4:an/Haga Norra avfarten (ca 700 m till Solna station) och finns tillgänglig dagtid bl.a. den 23/9, 7/10, 11/10, 12/10, 14/10 och 19/10. Kväll och helg finns fler möjligheter.

Hälsningar

/Tor
070-6355688