Subject: Re: FK Open - Försäkringskassan öppnar upp sig

Re: FK Open - Försäkringskassan öppnar upp sig

From: bengt bäverman <bengt_at_baverman.se>
Date: Sat, 16 Apr 2016 10:50:02 +0200

Förklara gärna för mig och andra vad det är som försäkringskassan gör som
är speciellt. För mig låter det som om det handlar om en blogg där de
beskriver vad de gör i ett av sina projekt. Projektet omfattar viktiga
frågor som många myndigheter arbetar med och de använder foss och moderna
utvecklingsmetoder.

Det här är INTE någon kritik på något sätt. Jag läste inläggen på open.fk.se
och förstod inte riktigt vad de avsåg att göra annat än blogga om
utvecklingen.

/Bengy