Subject: Re: FK Open - Försäkringskassan öppnar upp sig

Re: FK Open - Försäkringskassan öppnar upp sig

From: Daniel Melin <fulgubbe_at_gmail.com>
Date: Sat, 16 Apr 2016 07:49:22 +0200

> Förresten, vet vi om andra myndigheter i Sverige som gör detta? Bortsett
> från vissa individer som råkar jobba för en myndighet så kan jag inte
> riktigt tänka mig mycket.

Den enda myndighet förutom FK, som jag känner till, som arbetar med FOSS på
denna aktiva nivå är Alingsås kommun.

Sen förekommer det massor med Linux, OP5, Drupal, MariaDB, PostgreSQL och
väldigt mycket annan FOSS. Dock oftast, av vad jag sett, i form av att man
köper FOSS som vilken programvara som helst.

/D