Subject: Re: BankID på Linux

Re: BankID på Linux

From: Nuria Albet <nuria.albet_at_gmail.com>
Date: Fri, 29 May 2015 16:04:42 +0200

MobilBankId funkar inte för telefoner med dubbla simkort. Så om man har en
laptop med ubuntu och en Fairphone har man gjort fel val... Enligt BankId i
alla fall... Irriterande att BankId har blivit en sådan monopol.
 El dia 29/05/2015 15:48, "Richard Röjfors" <richard.rojfors_at_gmail.com> va
escriure: