Subject: Re: Vi hackar embedded 2014! - anmälan har öppnat

Re: Vi hackar embedded 2014! - anmälan har öppnat

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 25 Apr 2014 10:21:42 +0200 (CEST)

On Mon, 24 Mar 2014, Daniel Stenberg wrote:

> http://foss-sthlm.se/maj2014.html

> Om du vill hålla ett föredrag under dagen eller kanske har ett önskeföredrag
> du vill höra, berätta gärna!

Hej igen,

Jag vill bara påminna att vi har mindre än en månad kvar till vårt maj-event.

Vi har minst ett föredrag spikat (jag har bara inte uppdaterat sajten på
sistone) och jag har möjligtvis ett reserv-föredrag personligen att köra men
det finns definitivt öppningar för ett eller två föredrag. Jag har haft lite
motgångar på flera fronter där jag velat få till snack.

Skrapa i botten av era djupa kompetenser och kom upp med något. Det kan mycket
väl vara en kortis, kanske i typ "såhär löste jag det här problemet". Eller
varför inte en presentation av ditt problem och dina utmaningar som ett sätt
att kicka igång en diskussion eller hjälp från andra?

PS Har du kommit på att du inte kan komma fast du anmält dig? Avanmäl dig då,
vi har en väntelista av folk som vill komma men inte fått plats...

--
  / daniel.haxx.se