Subject: Re: Lagersystem open source

Re: Lagersystem open source

From: Erik Johansson <erik_at_webway.se>
Date: Tue, 28 Jan 2014 11:33:13 +0100

Fråga mig inte hur, för jag har fortfarande ingen aning om hur, men i en
sökning efter en app (har för mig att jag ville ha en dvd-collection
hanterare) till min telefon så snubblade jag över myWMS,
http://sourceforge.net/projects/mywmslos/, vilket inte är någon app, men
det kanske är något för dig?

//Erik