Subject: Re: Lagersystem open source

Re: Lagersystem open source

From: Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>
Date: Tue, 28 Jan 2014 11:20:22 +0100

OpenERP var det någon som sa något om tidigare, och när jag surfade på vad
detta var vill jag minnas att det även klarade av lagerhantering.

Dock ingen egen erfarenhet, men du får bergis massor med mer respons strax
(jag ville bara vara först en gång :)

// A

2014-01-28 Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>