Subject: Prepp för 1:a juni

Prepp för 1:a juni

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 27 May 2013 00:10:25 +0200 (CEST)

Hejsan!

Bara lite status-uppdatering inför nästa helg och en påminnelse för er som
anmält er att det är dags att börja ladda! =)

  - vi har fyra snack planerade, webbsidan är uppdaterad med lite mer info om
    dem. Jag är kanske lite osäker på om mitt snack verkligen kommer att bli
    av, men jag har inte gett upp hoppet riktigt än! =)

  - vi har tekniska giveaways (exakt vad det är blir en överraskning!) och
    tshirts på g till alla som kommer

  - jag har tävlingen under kontroll och den här gången kommer vi att ha ett
    ännu bättre pris och jag kommer försöka göra tävlingen liiite snabbare
    men fortfarande med en rejäl teknikhöjd för att skilja agnarna
    från vetet! =)

  - jag delade nyligen ut ett par till platser från väntelistan, jag
    "överbokar" med ett visst antal eftersom vi kan få in några till och jag
    kallt räknar med ett visst procent bortfall (det blir det alltid).

Allt finns förstås på: http://foss-sthlm.se/jun2013.html

Vi ses!

--
  / daniel.haxx.se