Subject: Preliminärt program för den 1:a juni

Preliminärt program för den 1:a juni

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sun, 12 May 2013 14:55:27 +0200 (CEST)

Hejsan!

Jag börjar landa ett program för vårt evenemang den 1:a juni. Planen är just
nu 3 eller 4 föredrag under dagen, och de (ungefärliga) titlar och
föredragshållare jag har på listan just nu kommer här:

   "Aliasing in C99/C++11 and data transfer between hard real-time systems on
    modern RISC processors" med Erik Alapää

   "Open source flying" med Björn Stenberg

   "Xilinx Zynq, SoC and FPGA combined" med Magnus Lindblad

   "Real-time Linux challenges" med Daniel Stenberg

Jag petar in dem på webb-sidan framöver när de blir lite mer spikade.

Om ni har specifika saker ni önskar dessa snack kommer inkludera så vädra
gärna era funderingar här, och ifall ni har något snack du känner saknas och
kan erbjuda oss så räck upp handen snarast så fixar vi säkert något!

Vi ses!

--
  / daniel.haxx.se