Subject: Re: Exempel på användning av Java EE?

Re: Exempel på användning av Java EE?

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Mon, 06 May 2013 08:44:42 +0200

Vi utvecklar två open source-projekt i modern JEE. EJBCA.org och Signserver.org.
Just webfronten i EJBCA är inte helt modern (delvis jsf, delvis gammal jsp). Resten är ejb3, jpa.
Vi håller på och släpper en ny version senare i år som kör på jboss7, java 7 etc. Nuvarande version går bara på java 6, jboss5/glassfish2.

Det är en hel del jobb att hålla gamla stabila jee-projekt uppdaterade med det senaste :-). Vi började med ejb1, är nu jee5, och tittar framåt på jee6/7.

Mvh,
Tomas