Subject: Re: Exempel på användning av Java EE?

Re: Exempel på användning av Java EE?

From: Kristoffer Sjögren <stoffe_at_gmail.com>
Date: Mon, 6 May 2013 08:02:40 +0200

Hej

Java EE hade tidigare en applikation som kallades "petstore" som
illusterade teknologin men jag tror inte att den finns skriven i Java EE 6
(senaste versionen).

Men ta en titt på följande github projekt som är en omskrivning av
"petstore". Den använder nya teknologier som CDI, EJB Lite, Bean Validation
men också REST och JPA.

https://github.com/agoncal/agoncal-application-petstore-ee6

hälsningar,
-Kristoffer