Subject: Re: JAK och Open Source workshop

Re: JAK och Open Source workshop

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Sun, 30 Sep 2012 09:51:42 +0200

Eirk!

Det här tycker jag låter jätteintressant. Skulle du/ni kunna prata lite om
det här på ett uppkommande GTUG/GDG-möte?

Mvh,
PS

2012/9/28 Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>

> Hej!
>
> Tack för en spännande introduktion! Välkommen till listan!
>
> Jag utvecklar betalningslösningar för bitcoin och e-handelsplatser på
> min fritid, vid sidan av mitt politiska engagemang i att göra världen
> bättre d.v.s. JAK-banken känner jag väl till och skulle mer än gärna
> delta. Jag kan bidra på er workshop med ett konkret exempel på hur en
> privatperson kan starta en affär på nätet baserat på bitcoin, enkelt
> och utan direkta kostnader. Att komma igång i full skala med
> försäljning tar kring 20 minuter och efter det så är man redo att ta
> [...]

"Easily the funniest and most original programming competition around";
http://swdc.se/devnull/
http://se.linkedin.com/in/petersvensson (LinkedIn)
https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824<https://plus.google.com/u/0/109826099655556298824/posts>
 (Google+)