Subject: Re: Pubertala demopartyn (VAR Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare.)

Re: Pubertala demopartyn (VAR Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare.)

From: Siavosh Zarrasvand <siavosh.zarrasvand_at_gmail.com>
Date: Thu, 27 Sep 2012 22:30:24 +0200

Janne fångade delvis anledningen till min respons. Jag vill lägga till
följande:

Det händer ofta på hackerforum att man ser någon som inte har ett liv
gnälla på en nykomling för att de inte är lika duktiga som dem, det är
liksom ett hackersignum. Du beteede dig å ena sidan som töntarna på
hackerforum samtidigt som du hade mage att gnälla på schablonbilden av
hackers (pubertala, asociala). Dessutom var det ju du som inte hade
koll. Ergo: Min respons.

Med det sagt känns hela den här diskussionen värdelös. Jag är här för
att hacka saker samt hjälpa andra att lära sig hacka. Har tidigare
jobbat tio år som först journalist och därefter politisk talskrivare.
Hade jag velat gnabbas om politik hade jag hållit mig kvar i de
kretsarna. Kommer således inte kommentera detta något mer här.

Må väl!
Siavosh