Subject: Re: Pubertala demopartyn (VAR Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare.)

Re: Pubertala demopartyn (VAR Re: Tjej/kvinnonätverk för hackare.)

From: Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>
Date: Thu, 27 Sep 2012 23:16:40 +0200

> Med det sagt känns hela den här diskussionen värdelös. Jag är här för
> att hacka saker samt hjälpa andra att lära sig hacka.

Ja, väl talat!

Vi kanske kan skapa en ny lista för alla dessa trådar, ungefär som vi
gjorde för att få bort alla jobbannonser.

Känns som de längsta trådarna har varit huruvida det är OK eller inte
att posta reklam för div. företag, samt trådar om vad som är mest PK
och huruvida det är bra eller inte att vara det. Tragiskt! Kan vi inte
bara hålla oss till det som håller oss samman: FOSS och teknik.

// A