Subject: Re: möte 8

Re: möte 8

From: <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Jan 2012 14:50:42 +0100

Jag skulle kunna prata om det hÀr, men jag kommer inte klara av att förbereda mig till möte 8.

Jag har tre helt olika saker jag tÀnkt prata om, men det Àr inte redo Ànnu riktigt.

1. FOSS i Sverige enligt Piratpartiet.
2. FOSS i Skolan enlig FOSS-Stockholm (!)
3. Ett bitcoin-projekt för drupal/ehandel.

NÀsta möte 9, kan jag ta ett av dem. Men det hÀr mötet kommer jag missa pÄ grund av ett arbete vi gör med Biblioteken i Sverige just nu som ska bli klart i februari.

/Erik

On Tue, 10 Jan 2012, Pamela Fuentes wrote:

> Ja! kan inte du göra det!!

Ja Erik, vad sÀger du?

--
/ daniel.haxx.se