Subject: Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Thu, 15 Dec 2011 22:13:34 +0100

2011/12/15 Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>:

> Förlåt för att jag kapar tråden, detta har inget med FOSS att göra,
> men jag måste bara påpeka att planka.nu är bland det dummaste jag
> läst.

Det var ju tråkigt att höra. Även om du inte gillar Planka.nu så är
jag övertygad
om att du läst mycket dummare saker.

Du får gärna diskutera det med mig off-list eller på vår irc-kanal
#planka.nu på EFNet.

Medlemsregistret kommer i alla fall att ha en funktionalitetsbas i att hantera
medlemmar och medlemsskap. Därefter kommer det att ha ett pluginsystem
för ytterligare
funktionalitet, t ex böter, medlemsexport osv.

I jul, om jag hinner, hoppas jag även kunna hacka på MTD-stöd i GNU Parted
som jag påbörjade för två år sedan. Det är tänkt att användas i Debian Installer
så den kan byggas ut med stöd för att installera på MTD flash.

--
Per