Subject: Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

From: Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>
Date: Thu, 15 Dec 2011 12:46:15 +0100

2011/12/15 Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>:
> Medlemsregistret bygger jag för Planka.nu för vårt gamla medlemsregister

Förlåt för att jag kapar tråden, detta har inget med FOSS att göra,
men jag måste bara påpeka att planka.nu är bland det dummaste jag
läst.
Jag började samla ihop massor med citat från hemsidan, men eftersom
jag inte vill starta en politisk diskussion här på FOSS listan tänker
jag bara citera Margareta Ribbing (som i sin tur blev felciterad av
planka.nu):
"De måste inte vara skurkar, en del är enbart korkade."
(http://www.dn.se/blogg/etikettfragan/2010/02/25/hejda-plankare-6452/)

planka.nu borde uppmana sina anhängare att visa mer socialt patos och
civilkurage, istället för att snylta på oss andra i sammhället.

// Adde