Subject: Re: Är det bara jag som...

Re: Är det bara jag som...

From: Pontus Goffe <pontus.goffe_at_bredband.net>
Date: Fri, 18 Nov 2011 10:57:07 +0100

Ååh, jag ångrar mig redan. Inte vad gäller måsvingarnas placering utan
för att jag var otydlig i den egentliga frågan.

Mängden mail i min inkorg ansvarar jag själv för. Tycker jag att det är
för mycket kan jag göra något åt det. Vill jag ha någon särskild
sortering eller organisation behöver jag nog bara ta mig igenom en
howto.
//PG