Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Patrik Strömberg <patrik.stromberg_at_live.se>
Date: Wed, 9 Nov 2011 16:31:26 +0100

Även jag vill tacka för ett bra evenemang....

RMS tankar om fri programvara i skolans värld är något jag tar med mig
på min färd genom Stockholm stads IT-miljöer. Ska som anställd och som
medborgare formulera frågeställninger om huruvida en demokratiskt
styrd kommun ska använda sig av så hårt styrd och kontrollerad
proprietär programvara i alla nivåer som man gör....

/Patrik Strömberg

Hälsningar / Regards,
Patrik Strömberg
E-mail: patrik.stromberg_at_live.se