Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Henrik Holmboe <henrik_at_holmboe.se>
Date: Wed, 09 Nov 2011 13:00:54 +0100

On 11/09/2011 10:02 AM, Daniel Stenberg wrote:
> Jag tyckte gårdagens event gick riktigt bra, och jag tyckte mig höra
> rätt många uppskattande ord.
Lite otippat, men jag sprang på RMS i Sickla Köpkvarter nyss. Han satt
på en bänk inne i gallerian och knappade på sin dator. Hans flickvän var
inne i någon klädbutik och tittade på en jacka.

Jag tackade för föreläsningen igår och skakade hans hand. Han önskade
mig "happy hacking". :)

Kom på i efterhand att det faktiskt är runt lunch-tid så jag skulle ha
erbjudit honom och hans flickvän en lunch, som en liten donation för att
han utvecklade Emacs. Jag har trots allt använt hans mjukvara i ett
decenium.

Oväntat inslag i min dag, men väldigt roligt tycker jag!

Mvh,
Henrik

--
Henrik Holmboe, Stockholm, Sweden