Subject: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Wed, 9 Nov 2011 10:02:30 +0100 (CET)

Hejsan!

Jag tyckte gårdagens event gick riktigt bra, och jag tyckte mig höra rätt
många uppskattande ord.

Jag vill passa på att på riktigt (och igen) tacka er som gjorde det möjligt!

  RMS - som kom hit och berikade vår kväll
  Stockholms Universitet, DSV - som galant stod för den grymma lokalen
  South Pole AB - som stått för transportkostnaderna tillsammans med...
  Föreningen Fri Kultur och Programvara (FFKP)
  Giuseppe - som huserat och tagit hand om vår gäst extra mycket
  Claes - som bossat för anmälningarna och massor med praktiska grejor
  Roger - som guidar med bil idag
  #foss-sthlm - hela gänget som utan att tveka ställer upp och hjälper till
    och som gör det så enkelt och roligt att fortsätta arrangera träffar
  KTH, PDC - för lokalen vi först ville använda

Tack!

Vad händer nu framöver?

  o FSCONS nu i helgen i Göteborg. Sveriges största foss-evenemang och ett
    antal ansikten från foss-sthlm kommer att synas där i minglet och som
    talare.

  o Vi siktar på en traditionsenlig foss-sthlm föredragskväll framåt
    januari.

--
  / daniel.haxx.se